NU VENDER VI KAJAKKEN

Som det sikkert er dig bevidst, har kajakafdelingen efter eget ønske valgt, at starte op i en ny selvstændig klub.
Det blev af generalforsamlingen tilkendegivet, at det i SB fortsat skulle være muligt at stille kajakker til rådighed for klubbens medlemmer.

Planen er nu, at vi vil beholde det antal kajakker og stativer, som der er behov for.
Klubkajakkerne udlånes på brugerens eget ansvar (og kun til voksne). Der er for nuværende ikke mulighed for instruktørhjælp.
Kajakkerne kan lejes for kr. 500,00 pr. sæson. Dette gælder ligeledes for medlemmer, som vil leje en plads i stativerne kr. 500,00 til egen kajak.

Tilmeldingen sker over klubmodulet på følgende link: Leje af kajak eller stativplads

Derfor kære klubmedlem, går du med et ønske om at gøre brug af SB kajakker eller stativer, bedes du inden fredag d. 27. april kl.18:00 tilmelde dig via ovenstående link.

Erik Møller-Madsen og Rita Johnsson har aftalt med Kajakforeningens formand Pernille Gøttler, at vi kan give dem en opgørelse over de kajakker/stativer de evt. kan overtage pr. 1. maj 2018.

Har ud spørgsmål er du velkommen til at kontakte enten Rita eller Erik.
Rita mobil.: 2991 8403 /
1rita.johnsson@gmail.com