Torsdag den 15. juni 2017 kl. 18.00 fejrede vi vores dygtige Sletten Sailing Team-sejlere på kabyssens terrasse med bobler, sodavand og udtagelseskage.

• Silje Cerup-Simonsen er udtaget til at repræsenterer Danmark i sin optimistjolle ved EM, der sejles på Sortehavet i Bulgarien fra den 30. juli til den 6. august.
  • Florien Verbeek, Victor Melchior & Carl Emil Sloth er udtaget til at repræsenterer Danmark ved optimist NM, der sejles i Estland fra den 24. juli til den 30. juli.
Udtagelsen er sejlet i en serie på 14 sejladser over tre ranglistestævner. Først Furesøen, så i Kolding og senest over tre dage i Kerteminde i Pinsen. Særligt de to første stævner bød på svag vind og derfor særdeles vanskelige forhold.
Der er lagt rigtig mange træningstimer på vandet, for at opnå de flotte resultater, så sejlerne har god grund til at være stole af deres præstationer. Vi andre vil, som medlemmer af Sletten Bådeklub, glæde os over de flotte resultater, som er sejlet hjem til Sletten Bådeklub.

Sejlerhilsen

Niels Ole Sloth