De første tre dage af efterårsferien var Florien, Silje, Victoria, Marcus, Victor og Carl Emil i Rungsted på træningslejr. Det var et fælles arrangement mellem Snekkersten Skotterup Sejlklub, Sletten Bådeklub samt KDY. En af verdens bedste opti-trænerer Cyril fra Schweiz havde vi en aftale med om at stå for træningen. Vores egne klubtrænere skulle så deltage under Cyril og lære en masse af hans fantastiske træningsprincipper og meget pædagogiske metoder. Men desværre måtte Cyril melde afbud torsdag som han skulle være landet søndag. Men heldigvis fik Ann-Marie Mohr fra KDY med lynets hast truffet alternativ træneraftale med Rie Buchardt, som er træner for talentcenter Øst under Dansk Sejlunion.

Det blev til et par gode lange dage i Rungsted. Ialt 25 sejlere deltog. Mandag meget blæsende. Tirsdag og onsdag var let vind så derfor mulighed for varieret træning, som alle fik et godt udbytte ud af. Tak fra Sletten til Snekkersted og KDY for det gode samarbejde omkring denne aktivitet.